luni, 29 octombrie 2012

Concurs Ebook

M-am gandit sa organizez un concurs cu ebook-uri, asa ca de inceput. Sper ca pe viitor sa pot organiza cat mai multe concursuri cu carti tiparite, dar momentan tot ce va pot oferi sunt ebook-uri.

Concursul va fi cu tragere la sorti si va tine pana duminica, 4 noiembrie. Vor fi 5 castigatori. Tot ce trebuie sa faceti este sa urmariti blogul prin GFC si sa lasati comentariu cu numele prin care urmariti blogul si adresa de email.
Optional: Ce carte cititi in prezent?

Acum premiile :


Sper sa va placa :)

9 comentarii:

  1. Nu m-am inscris deoarece nu imi place sa citesc in format e-book si chiar daca mi-ar placea, nu as avea timp asa ca nu vreau sa le iau sansa de a castiga celor care chiar vor cartile pentru a le citit, nu pentru a spune ca au castigat un concurs.
    Iti urmaresc blogul prin mail, asa ca ma vei mai vedea pe aici:D
    De asemenea, te invit si pe blog-ul meu: www.oanabooks.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat pe blogul tau. Este foarte dragut si te urmaresc prin email :) Succes si tie

      Ștergere
  2. GFC: Dragutza Vale
    pink33_4u@yahoo.com
    momentan am inceput mai multe carti..dar cea care mi-a placut (pana acum) mai mult este Semnul de P.S. Cast

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC: Dennysse
    e-mail: lady_dyralu@yahoo.com
    In prezent citesc "Maximum Ride" (vol 1) de James Patterson

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: furelise
    E-mail: gherasim.antonia@yahoo.com
    Momentan citesc 'Eu sunt numarul 4' de Pittacus Lore. Multumim pentru concurs, bafta in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC : Chloe Dawn
    E-mail: alexandram46@yahoo.com
    Momentan citesc Ultimul Volum din Academia Vampirilor.

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC:Andreea Mincă
    E-mail:daydreaming_girl94@yahoo.com
    E super dragut blogul tau, apropo! [:D]
    Momentan citesc Gestapo de Sven Hassel si Ancheta in infern de Rodica Ojog-Brasoveanu [:)]

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: Roxana Matfei
    Mail: nuamch3f@yahoo.com

    Multumesc pentru link-urile concursurilor organizate de tine. La cel cu carti tiparite nu m-am inscris deoarece le am deja, si poate sunt alte persoane care isi doresc sa le citeasca!
    In prezent citesc Inclestarea regilor - G.R.R. Martin, dar mai am foarte putin din ea, si ma voi apuca de urmatorul volum.

    RăspundețiȘtergere